Wawa - Bento Journey: ..::Bento#86 : Spaghetti again and again::..

Followers

Wednesday, November 6, 2013

..::Bento#86 : Spaghetti again and again::..


Elman masih mengekalkan selera yg sama. Kat rumah aku ade 4 jenis pasta.

Spiral, Spaghetti, Shell and animal pasta. kemain kan selera si anak. Dia klu kat rumah ummi liza je makan nasik beriye. Kalau dgn mommy fussy sikit. Mommy ok je nak masak pasta hari2 sebab lagi senang dr masak lauk2 yg lain. hehehe :)

Sekarang ni aku tgh usahakan utk persiap bento hari2 utk diri sendiri dan mirzal. Sebab nya terpikir, klu dah hari2 pun kael bwk heavy bento apa kata aku masak lebih sikit kan utk sendiri punya perut. sama je kekdah nya. bukan guna periuk atau kuali lain pun. 

Ok, it is time to challenge myself! 

Target aku utk permulaan, sekurang2 nya 2 kali seminggu! 
In Shaa Allah. Moga berjaya! :)



Simply By Me~Wawa Yusoff

2 comments:

Cik Puan Rara said...

wa cane nk buat spegetti cm wa buat ni.susah x?

Wawa Yusoff said...

senang je rara. ade wa buat dah entry resepi kat post sebelum ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...