Wawa - Bento Journey: ..::Bento#87 : Spaghetti + Carrot Soup::..

Followers

Monday, November 11, 2013

..::Bento#87 : Spaghetti + Carrot Soup::..



 Last week!

Baru dan nak update. hehe.

Filled with Spaghetti, Carrot Soup, Scramble Egg, Strawberry

Masih mengekalkan menu yg sama. Spaghetti. Nak wat camner kan dah itu selera nya. Srawberry tu dia x makan pun. Aku bekalkan jugak. Bagi jela kot ada anak2 lain yg makan. kalau aku x buat camni kang x begerak buah ni kat rumah. sudahnya berkulat. membazir!Scramble egg pun dia x makan. Tp sebab ade lebih dari bekal si mirzal so, aku bekalkan untuk dia. kot2 la pengasuh boleh ajar dia makan telur.. Tp mcm x berjaya je.. hehehe :)



Simply By Me~Wawa Yusoff

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...