Wawa - Bento Journey: ..::Bento#88 : Panda Bread::..

Followers

Monday, November 11, 2013

..::Bento#88 : Panda Bread::..


 White Bread and Qaseh Junior for Gravy, also had strawberry and Homemade Choc Chips :)

Qaseh junior ni aku letak dalam silicone cup, ade belakang roti tu. Untuk dia makan cecah dengan roti. kadang tu aku bg dia makan dengan pancake. Lebih sedap dan lebih sihat compare dengan korang bg makan dengan syrup tu kan, adalah lebih baik makan dengan Qaseh. Banyak khasiat dia. Rasa mmg confirmlah sedap. Si kael kalau makan dia lebih kepada menjilat Qaseh :)


His Favorite Cartoon
 
 He woke up at 5.46 a.m. and he asked me to watch Wreck-It-Ralph. 
OMG sayang.... Mommy sleepy..!!

Dalam pada ngantuk2 tu ku heret jugak la segala bantal dengan selimut ke depan dan pasangkan TV. Sesambil layan mata tu dia leka la dengan cerita dia, dengan toys dia yg dah penuh 1 hall. Alang2 dah bgn awal semangat la aku masuk dapur. Nak prepare ape2 yg patut. Sekali ape pun takde! Bawang merah, bawang putih semua yilek! padahal itu benda basic yg mesti ada. Ntah mcm mana boleh telupe nak beli mlm td. Sedangkan dah pegi kedai pun.. Denggg!!






Simply By Me~Wawa Yusoff

2 comments:

MasihaSulaimi said...

Salam kak...
Bento tu apa? Baru dengar ni istilah bento tu..hehe

Wawa Yusoff said...

Masiha : Bento tu bahasa jepun. Dalam bahasa melayu nya bekal makanan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...