Wawa - Bento Journey: ..::Bento#185,186,187::..

Followers

Thursday, May 15, 2014

..::Bento#185,186,187::..


Harini menu nasik goreng lagi. dah tu nak buat mcm mana. lauk mlm td dah licin kami makan. nak masak lauk pepagi mcm ni mcm malas la pulak. bahan basah pun x byk. lagi pun kael suka nasik goreng :)
Tapi kali ni ada ikan bilis dengan telur. lebih la sikit rasa nye. itu pun sbb kiub dah habis. haha.


biskut keju dengan kek kinder bueno utk kudapan kael. kot la kalau dia mau makan. klu tak makan kawan dia ramai boleh tlg perabis. yg ade ayam sambal tu aku punya. yg nasi goreng kosong mirzal punya. Pasal nye mlm td aku dah kata jgn mkn lebih klu tak esok xde lauk utk dia. dah dia kata tak kesah. maka nye, hajat tertunai. bini ko kejam yang :D

ok, sebelum tu aku selit sikit. ade certain lunchbox comel ni aku jual. sebab ramai sgt yg tanya. 
yg tu entry lain lah.

1 comment:

Sha Nikitasakura said...

Comelnye lunchbox..klu lunchbox comel cenggini boleh btambah2 selera mkn ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...