Wawa - Bento Journey: ..::Bento Ringkas::..

Followers

Wednesday, October 8, 2014

..::Bento Ringkas::..



Bento hari ini yang tak seberapa.

Nasi Goreng + Nugget

Mommy bangun TERlambat pagi ni, mana yg sempat jela.
Tapau sekali untuk ayah dan mommy jugak.
Sekali sampai office ade meeting pulak. Lupa. makanan pun banyak.
Kenyang sampai petang harini.
Alhamdulillah... rezeki. hehehe :)

1 comment:

Noor Suraya said...

assalamualaikum..sy suraya..anak 2..sorg 3 thn..sorg 9 bulan..setakat ni..adik tu mmg sy buatkan bubur dia ke umh bs..dia still mkn puri buah n nasi bubur yg diblend sbb takdak gigi lg..so biasa2 ja la bekalnya..kakak lak..mmg bs dia yg msk..critanya...tahun dpn nk hntr kakak ke sekolah...nak buat bekal jugak..insyaAllah..
so sy nk mula camna memandangkan skrg ni pon...dia cerewet bab mkn tambah2 sayur...pengasuh pon buatkan dia nasi yg cam nak ke bubur dah..pastu buh la carrot..kdg2 udg..kdg2 ayam..camtu la selalu campur kicap..camna ya..harap sgt dia nak mkn bekal yg sy msk..
nak bg dia bwk ke sekolah dia..dah la smpi petang terus...dah kalau smpi petang..tahan lama ka camna dia nak panaskan dsb...
hmm..sy mak yg mula nk bg bekal kt anak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...