Wawa - Bento Journey: ..::Bento yg...dah malas nak kira::..

Followers

Monday, October 6, 2014

..::Bento yg...dah malas nak kira::..


Seperti biasa,
Janji tinggal janji..
Kata nak upload gambar bento day by day..
Sudahnye zasss! ku letak kan gambar bento seminggu!

muahahaha :D

3 dari pada nya bento last week.
Yg stitch tu je bento har ini :)

Maggi goreng!
Rencah hentam saje, janji anak suka.
Beli je mee kering tu pastu sap2 soi je pagui2 kat dapur.
Siap!!

Nasi ayam,
Malam nye tu mam datang rumah, so ada banyak lebih,
panaskan dan bekal kan untuk buah hati :)

Nasi Goreng Cina,
Bersama 2 ketul buah oren yg dia x makan pun sebenarnya dan choco oat kegemaran.


Dan bekal hari ini!! hehehehe :D

Serious tidak comel. sangat Gothic :D
Bihun Goreng,
menjadi makanan ruji dia kebelakangan ni. kalau dapat makan bihun goreng sangat seronok siap tepuk2 tangan. Tapi kalau di bagi nasik di kuis2 nye aje -,-
Oreo 2 ketul untuk snack.

1 comment:

Sha Nikitasakura said...

Wah..mcm ni mesti anak2 laju je mkn...nmpak sedap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...